органів державної влади і управління про новітні досягнення освіти Запорізької області,
поширення інноваційного педагогічного досвіду, виявлення творчих вчителів та педагогічних колективів,
організації співпраці освітніх закладів області, підвищення престижу педагогічної праці у суспільстві.
Шановні друзі, запрошуємо всіх бажаючих взяти участь в розповсюдженні та обміні своїм перспективним педагогічним досвідом. Бажаємо всім невпинного руху вперед, успішного здійснення всіх планів та задумів, успіхів і творчої наснаги. А підґрунтям плідної професійної діяльності хай буде міцне здоров’я, натхненна думка та творчий підхід до справи. Нехай ніколи не вичерпується джерело вашого педагогічного натхнення! Бажаємо отримати нові яскраві враження та позитивні емоції від роботи.
Нехай Ваша надзвичайно важлива діяльність на освітянській ниві приносить нові творчі здобутки, шану та повагу. Хай щастить!
Посадовий оклад педагогічного працівника має бути на рівні трьох мінімальних заробітних плат.
Про це в інтерв'ю Укрінформу, відповідаючи на запитання щодо рівня заробітної плати вчителя,
сказала міністр освіти Лілія Гриневич. «Наша позиція визначена у проекті закону «Про освіту»,
який проголосований Верховною Радою в першому читанні: посадовий оклад педагогічного працівника має бути на рівні трьох мінімальних заробітних плат», - зазначила Гриневич.
За її словами з такою зарплатою вчитель одразу потрапляє у середній клас.
Разом з тим вона зауважила, що є питання в тому, як це буде забезпечуватися Державним бюджетом.
«Вже те, що ми підвищили рівень оплати праці вчителів на два тарифні розряди - було досить складним кроком. Важко переконати всіх, чому з усіх бюджетників зарплату потрібно підвищити тільки вчителям. Але всі розуміють, що стан українського педагога настільки погіршився, що всі погодилися з нашою пропозицією», - сказала Лілія Гриневич.
«Вчитель в усіх розвинутих країнах не є на вищому ступені середнього класу, але завжди потрапляє в середній клас. І тоді, звичайно, це профес
... Читати далі »
Сьогоднішня система дає учневі більше можливостей і знань лише на папері.
Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час презентації концепції інтегрованого курсу
«Історія України у світовому контексті» для 10-11 класів. За її словами, нині головне завдання полягає
в трансформації української школи від школи, яка переважно начиняє дитину знаннями, до школи компетентностей, які включають знання, уміння їх застосовувати, а також цінності і вироблення певного ставлення на їх основі.
«Величезна кількість інформації, зокрема, сфальсифікованої, сьогодні виливається на дітей, і вона потребує переосмислення та критичної оцінки з певної ціннісної платформи. Безсумнівно, «Історія»
... Читати далі »
В Министерстве образования сообщили о планах по обновлению программ для учеников 5-9 классов. Предполагается, что обновленные программы уже в мае этого года должны быть представлены на рассмотрение Коллегии МОН.
В ведомстве отмечают, что одной из приоритетных задач школьной реформы является обновление учебных программ и введение компетентностного подхода.
«Школа должна научить детей использовать знания и умения, полученные в процессе обучения, для решения повседневных проблем и жизненных ситуаций, а программы должны быть сформированы таким образом, чтобы основные компетенции пронизывали весь смысл образования и делали его прикладным к жизни», - отмечают в Минобразования .
В ведомстве отмечают, что в связи с этим стоит задача оценить действующие программы для 5-9
... Читати далі »
Методичні рекомендації вчителям - предметникам щодо підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання 2017
1. Тестові завдання для перевірки навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2017 року буде укладено за програмами, які орієнтовані на рівень стандарту.
2. Правила нарахування балів за завдання ЗНО
Наказом Українського центру оцінювання якості освіти від 15 вересня 2016 року №156 затверджено Схеми нарахування балів за виконання завдань сертифікаційних робіт зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року.
Згідно з документом, при проведенні зовнішнього незалежного оцінювання абітурієнти працюватимуть з 9 типами завдань, що оцінюватимуться наступним чином.
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Такі завдання складаються з основи (умови завдання) та чотирьох або п'яти варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним, якщо учасник ЗНО вибрав і позначив відповідь у бланку відповідей А.
1 бал буде зарахований, якщо вказано правильну відповідь; 0 балів, якщо вказано неправильн
... Читати далі »
2018 року Україна вперше візьме участь у Програмі міжнародного оцінювання учнів PISA, що проводиться під егідою Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР).
Дослідження проводиться раз на три роки й спрямоване на оцінювання систем освіти в різних країнах світу на підставі тестування 15-річних учнів. Україна долучається до більш ніж 80-ти країн, що беруть участь у PISA – 2018.