Актуальність і перспективність досвіду. Національна Доктрина розвитку освіти України серед основних завдань реформування школи виокремлює створення умов для впровадження в навчально-виховний процес науково-методичних досягнень та сучасних педагогічних технологій. Педагогічна система базується на інноваційній діяльності, формуванні й розвитку загальнолюдських цінностей, розкритті потенційних можливостей учасників навчально-виховного процесу, самореалізації особистості. Підвищенню ефективності розвитку математичних і життєвих компетенцій учнів сприяє впровадження системи діяльності, що базується на дослідженні проблем і ситуацій, на основі самостійного вибору, оцінки, визначенні ступеня корисності для особистих потреб і цілей.
Необхідними умовами організації учбового процесу Ірина Володимирівна вважає:
- у вимогах до підготовки учнів з предмету виділяється базовий рівень, що задає обов’язкові результати навчання; обов’язкові результати навчання визначаються з кожної теми курсу;
- виділений рівень повинен бути реально досяжним, посильним для учнів;
- із самого початку вивчення теми до учнів необхідно донести вимоги до обов’язкової підготовки, якої вони повинні досягти в результаті навчання, що мають бути сформульовані у вигляді конкретних учбових завдань;
- учбовий процес зорієнтовується так, щоб всі учні змогли досягти обов’язкових результатів навчання з кожної теми;
- рівень, до якого доводиться викладання, повинен перевищувати рівень обов’язкових вимог до засвоєння матеріалу; це необхідно й для досягнення обов’язкової підготовки, і для забезпечення потреб учнів, що мають здібності та цікавляться математикою. презентація досвіду
|