Керівник Жукова Оксана Борисівна, учитель математики вищої категорії СШ № 25
Давня мудрість говорить: «Хто стоїть на місці, той відстає».
А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У цьому й полягає основна місія сучасного вчителя. У творчості вчителя – джерело
творчості його учнів.
У кожному місті, у кожній школі знайдуться обдаровані чи то дуже здібні учні з математики. Якщо брати до уваги один клас, то таких учнів мало, а якщо таких учнів з усіх шкіл міста об’єднати,
то для них можна створити дистанційний курс з математики для розширення і поглиблення знань та удосконалення вмінь з проблемних питань різних розділів математики.
Дистанційне навчання – це форма відкритого навчання з використанням комп’ютерних та телекомунікаційних технологій, які ефективно спрямовують самостійну роботу учнів на досягнення
високого результату в учбовому процесі за допомогою розміщених в інформаційній мережі всіх необхідних для навчання матеріалів. Це дозволяє виконувати навчання на відстані від безпосереднього контакту між вчителем і учнем.
На таких курсах учні можуть готуватись до шкільних, міських, обласних олімпіад, познайомитись з основними ідеями, які можна використовувати при розв’язуванні олімпіадних задач. Це задачі, які не входять до шкільної програми, потребують зовсім нових знань і підходів щодо їх розв’язання.
Звичайно, дистанційний курс повинні розробити вчителі, які постійно підвищують самоосвіту, у яких настільними книгами є різні збірники олімпіадних задач, які багато розв’язують додатково, які постійно перерішують важкі, нестандартні задачі із журналів «Математика в школі».
1 рік роботи "Школи олімпійського резерву" 2014-2015 навч. рік: План роботи на 2014-2015 н.р. Список учителів Аналіз роботи за 2014-2015 н.р. дистанційний курс на платформі
2 рік роботи "Школи олімпійського резерву" 2015-2016 навч. рік: План роботи на 2015-2016 н.р. Список учителів (ІІ рік) Аналіз роботи за 2015-2016 н.р.
3 рік роботи "Школи олімпійського резерву" 2016-2017 навч. рік: План роботи на 2016-2017 н.р. Список учителів (ІІІ рік) Аналіз роботи за 2016-2017 н.р.
4 рік роботи "Школи олімпійського резерву" 2017-2018 навч. рік: План роботи на 2017-2018 н.р. Список учителів (4 рік) Аналіз роботи за 2017-2018 н.р.
Мультимедійна презентація розміщується на зовнішніх он-лайн сервісах (за вибором автора):
|
|
|
|
|
Каталог соціальних веб-сервісів, які можуть допомогти у роботі кожному вчителю:
Рекомендація: деякі з названих веб-сервісів англомовні, для полегшення в освоєнні встановіть у своєму браузері (Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome) автоматичний переклад (відео інструкція).
Створення пазлів2 http://www.flash-gear.com/puzzle
|
Створення кросвордів1 http://puzzlecup.com/crossword-ru/ 2 http://cross.highcat.org/ru_RU
|
Створення QR кодів
|
Створення тестів/опитувань
|
Створення хмари слів2 http://www.imagechef.com/ic/ru/word_mosaic/
|
Створення закладок
|
Створення стрічок часу
|
Створення карт знань
|
Створення мотиваторів/демотиваторів1 http://demotivatorium.ru/demotivators/create 2 http://www.photoprikol.net/?do=dem 3 http://www.rusdemotivator.ru/?do=add_dem
|
Створення плейкастів
|
Створення вітальних листівок
|
Створення ребусів1 http://rebus1.com/ua/index.php
|
Інтерактивний конструктор завдань
|
Створення головоломок1 http://www.proprofs.com/games/jigsaw/create/
|
|
Створення фотоколажів5 http://www.fotor.com/ru/collage/
|
Створення газет, плакатів2 http://linoit.com/
|
Сервіси для проведення вікторин
- Сервіс Plickers
- Інструкція:
- Сервіс Quizizz:
- Режим учня: https://quizizz.com/join/
- Режим вчителя: https://quizizz.com/
- Інструкція:
- Сервіс Triventy
- Режим вчителя: http://www.triventy.com
- Режим учня:http://triv.in/63145
- Інструкція:
- Сервіс Riddle - https://www.riddle.com/