4 січня 2018 року в гімназії № 10 для молодих вчителів математики Слюсар Тетяна Михайлівна
провела "Майстер-клас" по створенню інтеактивних плакатів.
З кожним роком зростає потреба в знаходженні ефективних засобів навчання,
які допоможуть підвищити представлення навчального матеріалу, зацікавити учнів,
підвищити їх мотивацію до вивчення предмета, стимулювати розумову діяльність і розвивати творчий потенціал.
Реалізація розвиваючого потенціалу загальної та середньої освіти і вимагає переходу до нової форми діяльності вчителя: організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів, відкриття ними нових знань і способів дій, тобто до активної діяльності учнів на уроці математики не тільки з комп'ютером, але і з іншими суб'єктами та об'єктами навчальної діяльності.
Активне навчання передбачає, що учень інтенсивно втягується у процес навчання не як пасивний слухач,
який сприймає інформацію, яка надається йому вчителем або навчальним засобом, а як суб'єкт,
здатний усе більше контролювати процес навчання і власну навчальну діяльністю.
Все це призводить до пошуку нових методів і засобів навчання, орієнтованих на розвиток інтелекту учня,
на самостійне вилучення та подання знання. Саме в цьому допоможе один з популярних засобів серед сучасних інформаційних технологій навчання — інтерактивний плакат.
Інтерактивний плакат — це електронний освітній засіб нового типу, який забезпечує
високий рівень задіювання інформаційних каналів сприйняття наочності навчального процесу.
Він органічно інтегрується в класно-урочну систему. У цифрових освітніх ресурсах цього типу
інформація представляється не відразу, вона розвертається залежно від дій користувача,
який управляє нею відповідними кнопками. Плакат за своєю суттю — це засіб надання інформації,
тобто основна його функція — демонстрація матеріалу.
|