1. З 20.01.2016 в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах міста тимчасово призупинити навчально – виховний процес до особливого розпорядження міського голови.
2. Перенести в порядку та на умовах, установлених законодавством робочі навчальні дні з:
- четверга 21 січня - на суботу 13 лютого;
- п’ятниці 22 січня - на суботу 27 лютого;
- понеділка 25 січня - на суботу 05 березня;
- вівторка 26 січня - на суботу 19 березня;
- середи 27 січня - на суботу 16 квітня.
3. Керівникам загальноосвітніх начальних закладів, яким встановлено п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями:
3.1. видати наказ про перенесення робочих днів по школі з попереднім погодженням з первинною профспілковою організацією закладу;
3.2. внести відповідні зміни у графік та режим роботи навчального закладу та погодити з первинною профспілковою організацією закладу;
3.3. проаналізувати погодинне відставання в опануванні програмного матеріалу з кожного предмету інваріантної складової робочих навчальних планів;
3.4. забезпечити подолання відставання у виконанні державних програм для учнів 5–11 класів через відпрацювання навчального часу в ІІ семестрі користовуючи суботні дні:
- 13.02.2016 - за розкладом четверга;
- 27.02.2016 - за розкладом п’ятниці;
- 05.03.2016 - за розкладом понеділка;
- 19.03.2016 - за розкладом вівторка;
- 16.04.2016 - за розкладом середи.
3.5. забезпечити подолання відставання у виконанні державних програм за інші дні вимушених канікул через ущільнення матеріалу, надання індивідуальних консультацій під час додаткових занять та під час навчальної практики в червні 2016 року.
3.6. забезпечити подолання відставання у виконанні державних програм для учнів 1–4 класів через ущільнення матеріалу на уроках протягом лютого – травня 2016 та надання індивідуальних консультацій під час додаткових занять;
4. Керівникам загальноосвітніх начальних закладів, яким встановлено шестиденний робочий тиждень, спланувати проведення навчальних занять по суботах відповідно зі специфікою навчального закладу та - забезпечити подолання відставання у виконанні державних програм через відпрацювання навчального часу за допомогою ущільнення матеріалу на уроках протягом лютого - травня, відпрацювання пропущених годин на додаткових індивідуальних заняттях з окремих предметів, надання індивідуальних консультацій учням та під час навчальної практики в червні 2016 року.
5. Керівникам позашкільних навчальних закладів скласти плани відпрацювання за допомогою ущільнення матеріалу на заняттях до кінця навчального року.
6. Керівникам начальних закладів:
6.1. спланувати чергування відповідальних осіб, до обов’язків яких включити контроль за функціонуванням систем життєзабезпечення (тепло, електрозабезпечення, водопостачання);
6.2. забезпечити в підпорядкованих закладах (загальноосвітніх та позашкільних) максимальну ефективну економію споживання водних ресурсів, енергоносіїв: електричної енергії, природного газу шляхом регулювання температури теплоносія згідно з температурним графіком зовнішнього повітря;
6.3.тримати на постійному контролі безперебійне водо-, тепло- та енергопостачання;
6.4. встановити добове чергування технічного персоналу з метою попередження аварійних ситуацій;
6.5. в разі виникнення аварій на інженерних мережах негайно вживати заходів по їх терміновому усуненню та інформувати чергову службу виконкому за тел. 15-80 і господарчу групу УО за тел. 44-89-59.
7. Керівникам дошкільних навчальних закладів на час роботи в ускладненій епідемічній ситуації забезпечити:
- функціонування медичних кабінетів, ізоляторів, наявність необхідного набору ліків;
- посилення протиепідемічний режиму (обмежити: доступ сторонніх осіб до закладу, кількість масових заходів)
- дотримання температурного режиму, режиму провітрювання, вологого прибирання та проведення дезінфекції в закладі;
- виконання вимог щодо вхідного контролю (ранкові фільтри-огляди), не допускати перебування у групах хворих дітей з катаральними проявами, підвищеною температурою, кашлем, тощо;
- запас дезінфекційних засобів та засобів захисту органів дихання;
- проведення моніторингу щоденного відвідування дітьми для своєчасного закриття груп на карантин;
- активізувати просвітницьку діяльність та санітарно-освітню роботу серед населення щодо методів запобігання захворюваності, факторів ризику зараження, негативних наслідків; організувати роз’яснювальну роботу серед батьків та дітей з питань профілактики ГРВІ та грипу, оформити наглядну агітацію щодо повідомлення учасників навчально - виховного процесу про клінічні характеристики захворювання.
|