Посилання на презентацію Зубенко Людмили Борисівни
Слайд 1. Доброго дня! Шановні колеги, вас вітає вчитель математики Мелітопольської гімназії №1 Зубенко Л.Б.. Тема мого виступу «Блог вчителя як засіб для організації навчання учнів з використанням дистанційних технологій».
Слайд 2. Використання технологій дистанційного навчання сьогодні стає актуальним для сфери освіти. Використовуючи персональні освітні веб-ресурси (блоги) можно суттєво підвищити ефективність освітнього процесу під час змішаного навчання, активізувати навчально-пізнавальну діяльність учнів.
Слайд 3. Що таке блог?
-
Блог – це мережевий журнал одного або декількох авторів, організований в зворотно хронологічному порядку. Блог припускає розміщення коментарів та запитань читачів.
-
Блог – це особиста сторінка в інтернет-мережі, яку веде й оновлює користувач у зручний для нього час.
Слайд 4. Цей ресурс існує у віртуальному середовищі з 1998 року. Починаючи з 2005 року в мережі Інтернет з’являються освітні блоги, а з 2007 року – особисті та колективні блоги стали відкривати вчителі.
В наш час блог, як один з видів електронного навчання, став актуальним. Блог сприяє організації дієвої співпраці з учнями та батьками.
Слайд 5. Як же створити блог?
КРОК 1. Якщо ви вирішили створити власний блог, важливо визначитися з його структурою, темою та змістом.
КРОК 2. Вибір блогу-платформи. Створюються блоги за допомогою спеціальних сервісів для розміщення блогів. Найбільш популярним сервісом ведення освітніх блогів є сервіс системи Google під назвою Blogger.
КРОК 3. Перш ніж розпочати роботу з блогом, система Google запропонує створити власний акаунт (обліковий запис), без якого створення блогу неможливе.
КРОК 4. Тепер переходимо безпосередньо до створення блогу (вибір назви, адреси, шаблону дизайна).
Слайд 6. Для забезпечення дистанційного та змішаного навчання під час карантину наш навчальний заклад запропонував нам створити власні навчальні блоги.
Учні заходять на блог, згідно розкладу уроків, за посиланням, яке розміщено на офіційному сайті школи.
Блог вчителя-предметника містить: план або матеріал уроку, короткий конспект, завдання учням, корисні посилання, додаткову інформацію, навчальні відео, форму зворотного зв’язку.
Слайд 7. З введенням дистанційного навчання в перші дні карантину на моєму блозі були надані інструкції щодо організації освітнього процесу:
основні правила та дедлайни.
Для класів, де я працюю, мною створені окремі сторінки.
Для кожного уроку учням надається план дій, тема уроку, рекомендації, що треба зробити, опрацювати, відео та посилання для перегляду відео, посилання до виконання інтерактивних вправ, тестів, тощо.
Слайд 8. Як ви можете бачити, мого блогу вибраний у стилі шкільної дошки та інформація подається в зворотно хронологічному порядку – свіжі записи публікуються зверху для зручного і зрозумілого користування.
Слайд 9. Результати дієвої співпраці з учнями та батьками можна відстежити за допомогою статистики відвідування блогу. Так за час існування – з березня 2020 року, його відвідали майже 23 тис. разів.
Слайд 10. Функціонал блогу, створеного на платформі Blogger, дозволяє подавати інформацію у різному вигляді або прямі посилання на ресурси (які ви можете побачити на зображені зліва), або вбудовувати безпосередньо на сторінку блога зображення, відео та клікабельні інтерактивні вправи, які учні можуть виконувати на блозі, не переходячи за посиланням.
У учнів є можливість прослухати інформацію, продивитися її, закріпити при використанні різного виду Інтернет-сервісів, онлайн-тестів.
Слайд 11. Перевірку знань та вмінь учнів проводжу за допомогою тестових завдань на платформах Classtime, «На урок», Learningapps.
Тести створюю сама, або використовую тести інших вчителів.
Слайд 12. Підводячи підсумки, можна стверджувати, що Інтернет-навчання як основа безперервної освіти націлена на оволодіння школярами навичок самостійної роботи та формування в учнів ключових компетентностей.
Слайд 13. ДЯКУЮ ВСІМ ЗА УВАГУ! Бережіть себе та всіх, хто поряд!
|