Данілкіна Т.О.
« Вибір моделей змішаного навчання «перевернутий клас». Підготовка вчителя до он-лайн уроків» посилання на презентацію
Вчитель аналізує переваги та проблеми змішаного навчання, нові інтерактивні та цифрові технології, аргументує вибір ротаційної моделі «перевернутого класу».
Вчитель аналізує проблему часу підготовки вчителі до он-лайн уроків, презентує використання віртуальних дошок різних сервісів, порівнює їх переваги та недоліки, пропонує застосувати графічний планшет в різних формах, прийомах подачі навчальних матеріалів на уроці.
Колодій Т.З.
«Google Classroom – онлайн сервіс для ефективного навчання» - презентація посилання
НВК 16 працює у середовищі G Suite for Education. Однією складовою цього середовища є Google Classroom . Вчителем було розглянуто переваги цього сервісу. Вчитель поділився досвідом роботи в Google Classroom в умовах змішаного навчання, продемонстрував можливості сучасних он-лайн інструментів для вирешення дидактичних задач при викладанні математики.
Ковбаса А.М.
«Використання математичних тренажерів на уроках математики» - посилання на презентацію
Одна з найважливих задач навчання математики – формування в учнів обчислювальних навичок, основою яких є свідоме і міцне засвоєння прийомів усних та письмових обчислень. Реалізації цієї задачі сприяє використання вчителем на уроках і в позаурочний час математичних тренажерів. Вчитель поділився досвідом використання он-лайн тренажерів, проаналізував необхідність використання їх в умовах дистанційного та змішаного навчання.
|