Завдання вчителя не доносити істину, а вчити її знаходити. Дитину спочатку потрібно зацікавити, навчити хотіти й прагнути, а вже потім — знати й уміти. Процес навчання є своєрідним процесом самостійного «відкриття» учнем уже відомих у науці знань. Одним із шляхів реалізації цієї ідеї є впровадження ідей продуктивного навчання на уроках математики з метою розвитку творчої самодостатньої особистості, громадянина України, успішної в житті людини.
ПРОВІДНА ПЕДАГОГІЧНА ІДЕЯ ДОСВІДУ
Розвиток творчої особистості формування математичних компетенцій як складової життєвих компетентностей учнів засобами продуктивного навчання, націлених на забезпечення успіху навчання за рахунок власної діяльності школярів, розкриття творчих ресурсів і потенційних можливостей, у сукупності сприяють підвищенню ефективності уроків математики.
презентація досвіду